بسم الله الرحمن الرحيم وَ لْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّهٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ       
امروز: دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 20
کد خبر: ۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱
یکی از مهم ترین دست آورده های ابتدای قرن بیستم را می توان پرواز دانست. با پیشرفت و توسعه وسایل پرنده در چند دهه اخیر استقبال گسترده و روز افزون از حمل و نقل هوایی را شاهد بوده ایم که این استقبال را می توان ناشی از طبیعـت پویای انسان عصــر حاضــر دانست. انسانی که در ستیز و غلبه بر تمامی محدودیت های محیط خود گام در عصر غلبه بر گرانش زمین گذاشته است .

مهندسی تعمیر و نگهداری را می توان مجموعه ای از علوم مهندسی لازم جهت کسب قابلیت فعال نگاهداری سیستم های مکانیکی از جمله هواپیما دانست. با توجه یه اینکه سیستم نگاهداری هواپیما در کشور ما در مقایسه با سایر کشور در تصاویر نشان داده شده شاید بتوان دلیل سقوط هراز گاهی هواپیما در نقطه ای از کشورمان را بدانیم.

زیاد بدبین نباشیم گویا مهندسین کشورمان هواپیمای بدون موتور ساخته اند که قادر است سه ساعت در آسمان پرواز کند؟!!!

















و اما در ایران
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



برچسب ها: تفاوت ، شستشو ، هواپیما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار